Informacija klientams

BENDROSIOS NUOSTATOS

    1. azuolinis.lt el. parduotuvė (toliau – Parduotuvė)  priklauso Evaldui Pajaujui (toliau – Pardavėjas) veikiančiam pagal IVP Nr. 1004165. Adresas Kauno raj. Garliavos sen. Ražiškių km. LT – 53278. El. pastas info@azuolinis.lt. Tel. +37060740226
    2. Parduotuvės prekyba vykdoma vadovaujantis šiomis taisyklėmis ir sąlygomis (toliau – Taisyklės) kurios yra taikomos visiems Pirkėjams teikiant užsakymą azuolinis.lt Parduotuvėje. 
    3. Klientas prieš pateikiant užsakymą privalo susipažinti su Parduotuvės Taisyklėmis. Visais atvejais laikoma, kad Klientas perskaitė Taisykles, tinkamai jas suprato ir su jomis susipažino, kai galutinai pateikia užsakymą.
    4. Pardavėjas atsižvelgdamas į LR teisės aktus pasilieka teisę koreguoti Parduotuvės Taisykles, todėl kaskart teikiant užsakymą rekomenduojama iš naujo peržiūrėti Taisykles. 
    5. Šios Taisyklės yra Pirkėjui ir Pardavėjui (toliau – Šalims) privalomas teisinis dokumentas, kuriame nustatomos Šalių teisės, pareigos ir atsakomybės, prekių įsigijimo ir apmokėjimo už jas sąlygos, jų pristatymo ir grąžinimo tvarka, prekių garantiniai terminai ir sąlygos, bei kitos su prekių pirkimu – pardavimu azuolinis.lt susijusios sąlygos.
    6. Parduotuvė neatsako ir nekompensuoja žalos, patirtos nesilaikant šiose Taisyklėse pateiktos informacijos.

ASMENS DUOMENYS

    1. Užsisakant prekes Parduotuvėje pirkėjas turi nurodyti prekių pristatymui būtinus asmeninius duomenis: vardą, pavardę, telefono numerį, pristatymo adresą, elektroninio pašto adresą ir kitus pristatymui būtinus duomenis.
    2. Pirkėjas atsako dėl teisingų duomenų pateikimo ir sutinka, kad jie būtų tvarkomi užsakymo įvykdymui. Taip pat patvirtina jog užsakydamas prekes yra pilnametis ir turi teisę užsakinėti Parduotuvėje.
    3. Duomenys bus naudojami tik užsakymų sklandžiam įvykdymui užtikrinti, tarp jų susisiekti su pirkėju kilus neaiškumams dėl užsakymo vykdymo, prekių pristatymui ir gražinimui, sąskaitų – faktūrų išrašymui.
    4. Tik remiantis LR įstatymuose nustatytais atvejais ir tvarka šie duomenys gali būti perduodami trečiosioms šalims. Visais kitais atvejais Parduotuvė įsipareigoja šių duomenų neatskleisti tretiesiems asmenims, išskyrus atvejus kai duomenys reikalingi Parduotuvės partneriams užsakymo įvykdymui.
    5. Parduotuvėje naudojami slapukai (angl. “cookies”), kurių informacija pardavėjas renka ir naudoja siekiant pagerinti naršymo kokybę, taip pat statistiniais ir rinkodaros tikslais. Pirkėjas naršydamas Parduotuvėje patvirtina ir sutinka, kad būtų renkama informacija saugoma slapukuose.

PIRKIMO – PARDAVIMO SUTARTIS

    1. Pirkimo – pardavimo sutartis (toliau – Sutartis) tarp Pirkėjo ir Pardavėjo laikoma sudaryta, Pirkėjui suformavus pirkinių krepšelį, nurodžius pristatymui reikalingus duomenis, susipažinus ir patvirtinus Taisykles ir patvirtinus prekių̨ užsakymą̨ paspaudžiant mygtuką „Užsakyti ir mokėti“. Sudarius sutartį Pirkėjas įsipareigoja apmokėti už prekes įvykdant bankinį apmokėjimą arba atsiskaityti kurjeriui, jam pristačius prekes. 
    2. Pardavėjas įsipareigoja perduoti prekes Pirkėjui, o Pirkėjas įsipareigoja jas priimti. Kai Pirkėjas atsiskaito už prekes ir jas gauna sutartis yra laikoma įvykdyta.
    3. Sudaryta sutartis nutraukiama, o užsakymas yra atšaukiamas, jei nuo Sutarties sudarymo momento praėjus 10 d.d. už prekes nebuvo atsiskaityta.
    4. Ši sutartis sudaroma ir vykdoma lietuvių kalba. 
    5. Nauja Sutartis sudaroma kiekvieną kartą patvirtinus prekių užsakymą.

ATSISKAITYMAS

    1. Parduotuvėje įdiegtas SSL saugumo sertifikatas patvirtina, kad šioje Parduotuvėje yra saugu pirkti prekes. Tokį sertifikatą naudoja ne tik el. parduotuvės, bet ir bankai ar valstybinės institucijos.
    2. Parduotuvėje už prekes Pirkėjas gali atsiskaityti naudojantis savo elektroninės bankininkystės sistema. Atsiskaitant šiuo būdu, Pirkėjas visus duomenis įveda banko sistemoje, todėl Pardavėjui ši informacija yra neprieinama. Atsakomybė už duomenų saugumo užtikrinimą tenka naudojamam bankui, nes visos operacijos vykdomos banko elektroninės bankininkystės sistemoje.
    3. Už prekes užsakytas Parduotuvėje Pirkėjas gali apmokėti kurjeriui bankine mokėjimo kortele arba grynaisiais, šiam jas pristačius. Toks atsiskaitymo būdas yra papildoma kurjerių paslauga, todėl ji apmokestinama papildomai pagal kurjerių nustatytus paslaugos teikimo tarifus.
    4. Pardavėjas gavęs pinigus išrašo prekių pirkimo sąskaitą – faktūrą ir perduoda ją pirkėjui, ji yra įrodymas patvirtinantis užsakymą.

PRISTATYMAS

    1. Pirkėjas patvirtindamas užsakymą turi nurodyti tikslų pristatymo adresą ir yra atsakingas už duomenų tikslingumą.
    2. Prekes pristačius nurodytu adresu Pirkėjas įsipareigoja pats jas priimti. Jei pats priimti negali, kai prekės buvo pristatytos nurodytu adresu, Pirkėjas negali pareikšti pretenzijos dėl prekių pristatymo ne tam asmeniui.
    3. Prekės gali būti pristatomos Pardavėjo arba jo įgalioto atstovo. Pristatymo kaina priklauso nuo užsakytų prekių ir jų kiekio, taip pat nuo pasirinkto pristatymo būdo ir pristatymo vietos.
    4. Nemokamai Prekės gali būti atsiimamos iš Pardavėjo prekių atsiėmimo vietos adresu: Ražiškių km., Garliavos sen., Kauno raj. LT – 53278, tačiau prieš tai būtina suderinti atsiėmimo laiką telefonu ar el. paštu.
    5. Prekes atsiimant iš prekių atsiėmimo vietos už jas turi būti apmokėta. Prekes atsiimti gali užsakymą pateikęs asmuo arba jo įgaliotas atstovas nurodytas užsakymo metu pateikdamas užsakymo patvirtinimo įrodymą.
    6. Atsiradus nenumatytoms aplinkybėms dėl kurių Pardavėjas negali pristatyti Parduotuvėje įsigytos prekės, Pardavėjas informuodamas Pirkėją turi teisę nutraukti Pirkimo – pardavimo sutartį. Pardavėjui pasiūlius analogišką prekę, o Pirkėjui atsisakius, Pardavėjas įsipareigoja gražinti sumokėtus pinigus, įskaitant pristatymo mokestį per 5 d. d.
    7. Gavus apmokėjimą ir patvirtinus užsakymą Pardavėjas siuntinį paruošia siuntimui ir išsiunčia per 1 – 3 d. d. Pristatymas priklausomai nuo pasirinkto būdo trunka 1 – 5 d. d. Nurodyti terminai yra preliminarūs ir išskirtiniais atvejais pristatymas gali vėluoti dėl nenumatytų aplinkybių. Užsakydamas prekes Pirkėjas sutinka dėl galimo vėlavimo. Tokiu atveju Pardavėjas įsipareigoja papildomai informuoti Pirkėją dėl galimo prekių pristatymo vėlavimo.
    8. Prekių perdavimo metu Pirkėjas privalo patikrinti siuntinio ir prekės būklę ir įsitikinti, kad siunta yra perduota tinkamos būklės ir nėra prekių pažeidimų priskiriamų gamykliniam brokui. Pastebėjęs, kad pateiktos siuntos pakuotė ar prekė pažeista arba yra netinkamos komplektacijos, Pirkėjas privalo apie tai pranešti Pardavėjui arba jo įgaliotam prekių pristatymo atstovui.

PREKIŲ KOKYBĖ IR GARANTIJA

    1. Parduotuvėje parduodamos prekėms suteikiama garantija pagal galiojančius atitinkamus LR teisės aktus. Garantijos terminas pradedamas skaičiuoti nuo prekių perdavimo Pirkėjui momento. Sąskaita faktūra –  išrašyta pirkimo metu yra prekės garantinis talonas.
    2. Garantija taikoma prekių kokybės trūkumams, atsiradusiems dėl gamintojo kaltės. Garantiniu laikotarpiu nustatytus gaminių trūkumus ištaisysime arba pakeisime kokybiškais gaminiais savo sąskaita. Garantinio laikotarpio metu Pardavėjas pataiso arba pakeičia visas defektą turinčias detales ar gaminius kuo greičiau, tačiau ne vėliau kaip per 60 kalendorinių dienų nuo pretenzijos gavimo dienos (jei laikotarpis ilgesnis, apie tai pranešama pirkėjui). 
    3. Garantija medžio masyvo gaminiams suteikiama jei jie tinkamai laikomi ir prižiūrimi. Dėl aplinkos temperatūros ir drėgmės pokyčių, mediena gali plėstis arba trauktis, todėl detalių sujungimo vietose gali atsirasti plyšių. Dėl to gali skirtis bendri medinių baldų matmenys, leistina paklaida +/- 2mm. Garantija suteikiama, jei gaminio matmenys yra pakitę daugiau kaip 2 mm tik tuo atveju, kai buvo laikomasi elektroninėje parduotuvėje pateikiamų baldų naudojimo ir priežiūros taisyklių. Baldų matmenų neatitikimams +/- 2 cm, lyginant su elektroninėje parduotuvėje pateikiamais duomenimis, yra leidžiamas ir nėra laikomas trūkumu.
    4. Mediena yra natūrali medžiaga, todėl net tos pačios medžio rūšies gaminio atspalviai, raštai ir tekstūra gali būti skirtingi. Gaminiai pagaminti iš natūralios medienos gali turėti skirtingas lentelių spalvos, raštų, struktūros variacijas, medžio rieves, šakas kurios gali būti užtaisomos tam skirtomis medžiagomis ir tai nėra laikoma trūkumu.
    5. Paduotuvėje pateikiamose nuotraukose atvaizduojami prekių pavyzdžiai, bet ne konkreti prekė kuri bus pristatoma pirkėjui. Todėl prekės pagamintos iš natūralių medžiagų gali skirtis nuo atvaizduojamų el. parduotuvėje savo raštais, spalva, atspalviais, tekstūra ar išvaizda ir tai nėra laikoma trūkumu.
    6. Po kurio laiko mediena gali skirtingai keisti paviršiaus padengimo pustonius, todėl pardavėjas negarantuoja, kad naujai įsigytų prekių spalva bus identiška jau esamoms. Jei baldai buvo pirkti ne vienu metu, jie gali būti paveikti aplinkos veiksnių ir jų atspalviai ar išvaizda gali skirtis. Tokie skirtumai ir spalvos pokyčiai nėra laikomi trūkumais.
    7. Naujų baldų skleidžiamas kvapas, kuris vėdinant patalpas išnyksta nėra laikomas trūkumu. 
    8. Pardavėjas neatsako už tai, kad Parduotuvėje esančios Prekės savo spalva, forma ar kitais parametrais gali neatitikti realaus šių Prekių dydžio, formų ir spalvos dėl Pirkėjo naudojamo vaizduoklio ypatybių.
    9. Jei prekė buvo netinkamai eksploatuota, surinkta, laikoma ar transportuojama garantija netaikoma. Defektai ar žala atsiradę dėl nelaimingų atsitikimų, netinkamo, aplaidaus ar nerūpestingo naudojimo taip pat nėra garantijos objektas. Garantija netaikoma jei prekės buvo remontuojamos ar perdarinėjamos pirkėjo arba trečių asmenų, taip pat padaryti fiziniai ar mechaniniai pažeidimai. Garantija netaikoma, kai pirkėjas nesilaikė baldų naudojimo ir priežiūros taisyklių pateiktų azuolinis.lt parduotuvėje. Pagal garantijos sąlygas neatlyginami pasekminiai ar atsitiktiniai nuostoliai. Garantija netaikoma esant natūraliam prekių nusidėvėjimui ar jos savybių pasikeitimui. Garantija taikoma kai prekės naudojamos buityje, bet ne komercinei veiklai vykdyti. 
    10. Garantija netaikoma kai prekės atitinka Parduotuvėje pateiktą kokybės apibūdinimą arba kai prekių trūkumai, defektai su Pirkėju buvo aptarti iš anksto. Jeigu pirkėjui buvo parduota prekė su trūkumais prieš tai apie juos informavus pirkėją, netinkamos kokybės prekė atgal nepriimama, nekeičiama, trūkumai nepašalinami ir pinigai negražinami.

PREKIŲ GRĄŽINIMAS

    1. Parduotuvėje įsigytų prekių grąžinimas vyksta vadovaujantis 2001m. birželio 29d. Lietuvos Respublikos Ūkio ministro įsakymu Nr. 217 “Dėl daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo”.
    2. Pirkėjas norėdamas grąžinti tinkamos kokybės prekę gali tai padaryti per 14 (keturiolika) dienų nuo prekių perdavimo Pirkėjui dienos, kreipdamasis į Pardavėją el. paštu info@azuolinis.lt ir pridėdamas pirkimo sąskaitos – faktūros kopiją.
    3. Tinkamos kokybės prekių grąžinimas vykdomas vadovaujantis CK 6.22810 str.
    4. Jei gavote pažeistą ar nekokybišką prekę dėl jos gražinimo kreipkitės el. paštu: info@azuolinis.lt laiške apibūdindami gražinimo priežastį ir pridėdami pirkimo sąskaitos – faktūros kopiją ir nuotraukas.
    5. Terminus pareikšti reikalavimams dėl prekių trūkumų nustato LR CK 6.338 str.
    6. Pirkėjas gavęs netinkamos kokybės prekę gali Pardavėjui pateikti prašymą atitinkamai sumažinti prekės kainą, gražinti prekę ir atgauti už ją sumokėtus pinigus arba prašyti pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke, prašyti neatlygintinai pašalinti prekės trūkumus.
    7. Jeigu daikto trūkumas yra mažareikšmis pagal CK 6.363 str. Pirkėjas neturi teisės gražinti daikto ir nutraukti Sutarties.
    8. Prekės kurios buvo gaminamos pagal Pirkėjo individualų užsakymą arba yra akivaizdžiai jam pritaikytos, arba kurios buvo parduodamos su defektais Pirkėją apie tai informavus iš anksto negali būti gražinamos.
    9. Pardavėjas, gavęs pranešimą dėl prekių gražinimo per 5 d. d. Pirkėjui išsiunčia prekių gražinimo aktą, kurį Pirkėjas užpildo įrašydamas reikiamus duomenis ir gražina Pardavėjui. Pardavėjas įsipareigoja priimti gražinamas prekes ir per per 10 d.d. gražinti Pirkėjui už prekes sumokėtus pinigus.
    10. Kai gražinamos prekės kurios buvo pirktos su nuolaida, grąžinama už prekę sumokėta suma su galiojusia nuolaida.
    11. Jeigu gražinamos pažeistos ar netinkamos kokybės prekės, tokiu atveju siuntimo išlaidas apmoka Pardavėjas, kai prekės gražinamos tokiu pat siuntimo būdu kokiu buvo gautos.
    12. Kai Pirkėjas gražina tinkamos kokybės prekę visas siuntimo išlaidas apmoka pats Pirkėjas.
    13. Bet kuri gražinama prekė privalo būti tvarkingai supakuota, nesugadinta, nenaudota, tos pačios komplektacijos, kokios Pirkėjas ją gavo ir nepraradusi prekinės išvaizdos.
    14. Gražinamą prekę Pirkėjas privalo išsiųsti registruota siunta, o jos siuntimo numeris ir kita svarbi informacija turi būti pateikti Pardavėjui ne vėliau kaip per 1 d. po išsiuntimo.

BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

    1. Šios Taisyklės sudarytos remiantis LR teisės aktais ir jose numatytiems Šalių santykiams taikomi LR įstatymai.
    2. Nesutarimai, kylantys dėl šių Taisyklių vykdymo yra sprendžiami derybų keliu. Nepavykus susitarti, nesutarimai sprendžiami LR įstatymų nustatyta tvarka.
    3. Be Parduotuvės sutikimo draudžiama kopijuoti informaciją, tarp jų ir nuotraukas esančias Parduotuvėje.

Šioje svetainėje yra naudojami slapukai kurie renka statistiką apie apsilankymus mūsų svetainėje ir užtikrina bendrą svetainės, el. parduotuvės funkcijų veikimą. Jeigu nenorite, kad slapukai būtų kuriami jūsų įrenginyje prašome išjungti juos savo naršyklės nustatymuose.

Krepšelis
  • Krepšelis tuščias.