Prekių grąžinimas

 

    1. Parduotuvėje įsigytų prekių grąžinimas vyksta vadovaujantis 2001m. birželio 29d. Lietuvos Respublikos Ūkio ministro įsakymu Nr. 217 “Dėl daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo”.
    2. Pirkėjas norėdamas grąžinti tinkamos kokybės prekę gali tai padaryti per 14 (keturiolika) dienų nuo prekių perdavimo Pirkėjui dienos, kreipdamasis į Pardavėją el. paštu info@azuolinis.lt ir pridėdamas pirkimo sąskaitos – faktūros kopiją.
    3. Tinkamos kokybės prekių grąžinimas vykdomas vadovaujantis CK 6.22810 str.
    4. Jei gavote pažeistą ar nekokybišką prekę dėl jos gražinimo kreipkitės el. paštu: info@azuolinis.lt laiške apibūdindami gražinimo priežastį ir pridėdami pirkimo sąskaitos – faktūros kopiją ir nuotraukas.
    5. Terminus pareikšti reikalavimams dėl prekių trūkumų nustato LR CK 6.338 str.
    6. Pirkėjas gavęs netinkamos kokybės prekę gali Pardavėjui pateikti prašymą atitinkamai sumažinti prekės kainą, gražinti prekę ir atgauti už ją sumokėtus pinigus arba prašyti pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke, prašyti neatlygintinai pašalinti prekės trūkumus.
    7. Jeigu daikto trūkumas yra mažareikšmis pagal CK 6.363 str. Pirkėjas neturi teisės gražinti daikto ir nutraukti Sutarties.
    8. Prekės kurios buvo gaminamos pagal Pirkėjo individualų užsakymą arba yra akivaizdžiai jam pritaikytos, arba kurios buvo parduodamos su defektais Pirkėją apie tai informavus iš anksto negali būti gražinamos.
    9. Pardavėjas, gavęs pranešimą dėl prekių gražinimo per 5 d. d. Pirkėjui išsiunčia prekių gražinimo aktą, kurį Pirkėjas užpildo įrašydamas reikiamus duomenis ir gražina Pardavėjui. Pardavėjas įsipareigoja priimti gražinamas prekes ir per per 10 d.d. gražinti Pirkėjui už prekes sumokėtus pinigus.
    10. Kai gražinamos prekės kurios buvo pirktos su nuolaida, grąžinama už prekę sumokėta suma su galiojusia nuolaida.
    11. Jeigu gražinamos pažeistos ar netinkamos kokybės prekės, tokiu atveju siuntimo išlaidas apmoka Pardavėjas, kai prekės gražinamos tokiu pat siuntimo būdu kokiu buvo gautos.
    12. Kai Pirkėjas gražina tinkamos kokybės prekę visas siuntimo išlaidas apmoka pats Pirkėjas.
    13. Bet kuri gražinama prekė privalo būti tvarkingai supakuota, nesugadinta, nenaudota, tos pačios komplektacijos, kokios Pirkėjas ją gavo ir nepraradusi prekinės išvaizdos.
    14. Gražinamą prekę Pirkėjas privalo išsiųsti registruota siunta, o jos siuntimo numeris ir kita svarbi informacija turi būti pateikti Pardavėjui ne vėliau kaip per 1 d. po išsiuntimo.
Parašykite komentarą

Šioje svetainėje yra naudojami slapukai kurie renka statistiką apie apsilankymus mūsų svetainėje ir užtikrina bendrą svetainės, el. parduotuvės funkcijų veikimą. Jeigu nenorite, kad slapukai būtų kuriami jūsų įrenginyje prašome išjungti juos savo naršyklės nustatymuose.

Krepšelis
  • Krepšelis tuščias.